Сьогодні:

1 вчитель має звання вчителя методиста, 1 вчитель має звання старшого вчителя.

 

Дошкільний підрозділ відкрито 1 вересня  2013 року на базі Погожокриницького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Роменської  районної ради Сумської області, який реорганізовано в Погожокриницький  ліцей Роменської міської ради Сумської області.

Заклад розташований за адресою: Сумська область, Роменський район, село Погожа Криниця, вулиця Центральна, будинок 13.

 Керівник закладу - тимчасово виконуюча обовʹязки директора – Ситник Світлана Олексіївна .

Дошкільний підрозділ - заклад, який задовольняє потреби громадян села Погожа Криниця, села Заруддя, села Малий Хутір, села Степурине, села Кашпури та села Зюзюки у догляді, оздоровленні та всебічному гармонійному розвитку дітей дошкільного віку від трьох до шести років народження.

Освіта дітей дошкільного віку у межах Базового компонента дошкільної освіти проводиться за комплексною програмою розвитку дитини дошкільного віку виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

Орієнтовний розподіл навчального навантаження на тиждень за віковими групами відповідає вимогам Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 року № 234) та Наказу Міністерства освіти і науки № 446 від 20.04.2015 року «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності».

Дошкільний підрозділ Погожокриницького  ліцею Роменської міської ради Сумської області в своїй діяльності керується Конституцією України, здійснює освітню діяльність відповідно Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації освітнього процесу», Статуту ліцею та іншим нормативним документам, що регламентують освітню діяльність.

У 2022/2023 навчальному році у дошкільному підрозділі Погожокриницького ліцею з 1 вересня функціонує одна різновікова група за змішаною формою навчання, а з 1 січня 2023 року – офлайн форма навчання. Мова навчання та виховання – українська.

Працює у дошкільному підрозділі 7 працівників, у т. ч.: педагогічних – 3, а саме:

  • 1 вихователь;
  • 1 вихователь (музичний керівник, інструктор з фізичної культури)
  • практичний психолог;
  • помічник вихователя;
  • машиніст із прання та ремонту білизни;
  • кухар;
  • медична сестра (старша).

  Заклад дошкільної освіти підключено до мережі Інтернету, має свій сайт, на якому висвітлюються різноманітні матеріали щодо роботи підрозділу.

Зарахування дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, довідки про наявність щеплень у дитини, свідоцтва про народження дитини та документів (якщо такі є в наявності) щодо підтвердження пільгової категорії дитини.

Дошкільний підрозділ Погожокриницького ліцею Роменської міської ради Сумської області в своїй діяльності керується Конституцією України, здійснює освітню діяльність відповідно Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації освітнього процесу», Статуту ліцею та іншим нормативним документам, що регламентують освітню діяльність.

 

Перспективний план роботи вихователів різновікової групи 2022-2023 н.р.

Орієнтовний розподіл часу вихованців ДНЗ

Розподіл занять на тиждень

Консультативний центр "Разом з мамою"

Співпраця з батьками

УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ У ПОГОЖОКРИНИЦЬКОМУ ЛІЦЕЇ

     Погожокриницький ліцей – це не просто приміщення, де навчаються діти, це – співучий вулик дитячих мрій і захоплень! Школа живе своїм особливим життям. Вона притягує до себе, приваблює нестримною радістю, веселим сміхом, дитячою безпосередністю, чистотою ніжної дитячої душі. Тут ростуть і навчаються школярі. Тут формується їх  характер і поведінка. Саме в школі відбувається становлення людини, яка виходить із цих стін і йде в самостійне життя. Соціально активна та духовно багата творча особистість формується у процесі безпосередньої участі в навчально-виховному процесі. Процес учнівського самоуправління дає можливість удосконалювати систему виховної роботи та створювати належні умови для виявлення, підтримки та розвитку здібностей та обдарувань школярів, задоволення їх інтересів, духовних запитів, потреб у професійному самовизначенні, вихованні інтелектуальної еліти. Основною метою учнівського самоврядування в школі є виховання творчої, соціально активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації.


Традиційно на початку навчального року у нашому ліцеї відбулися вибори лідера учнівського самоврядування та голови учнівського комітету. За результатами голосування перемогу виборов учень 10 класу Литвиненко Олександр.
Вітаємо з перемогою та бажаємо плідної праці!


 

1. ПЕРЕЛІК, СТРОКИ ТА СПОСОБИ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАРАХУВАННЯ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ
2.ЗРАЗОК ОФОРМЛЕНОЇ ЗАЯВИ

До уваги батьків майбутніх першокласників!

Як же краще налагодити взаєморозуміння учнів та батьків?

Ось кілька порад. Спробуйте!

1. 3 початку навчального року привчіть дитину прокидатися раніше‚ щоб збирання до школи не перетворювалось у щоденні хвилювання. Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом.

2. Не підганяйте, розраховувати час — це ваш обов’язок, якщо ви цю проблему не вирішили — провини дитини в цьому немає.

3. Обов’язково привчіть дитину зранку снідати. Це важливий момент у запобіганні хвороб шлунка.

4. Давайте дитині у школу бутерброд, фрукти. Вона в школі працює‚ витрачає багато сил і енергії.

5. Привчіть дитину збирати портфель напередодні ввечері. Перевірте‚ чи не забула вона чого-небудь важливого. Запитайте її‚ чи не передавав вчитель прохань або розпоряджень батькам. Через деякий час дитина привчиться сумлінніше ставитись до своїх обов’язків і стане більш зібраною.

6. Проводжаючи дитину до школи‚ побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів‚ без застережень на кшталт: «Дивись‚ поводь себе гарно!», «Щоб не було поганих оцінок» та таке інше. У дитини попереду — важка праця.

7. Забудьте фразу «Що ти сьогодні отримав?!», а краще запитайте:

«Про що нове ти сьогодні дізнався?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй можливість розслабитись (згадайте‚ як вам буває важко після напруженого дня). Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому‚ вислухайте.

8. Після закінчення занять дайте дитині відпочити. Обід — зручний момент для цього. Школяр може розповісти про свій робочий день і у такий спосіб звільнитися від психологічного напруження.

9. Якщо дитина замкнулась у собі‚ щось її турбує‚ не вимагайте пояснень‚ хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.

10. Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку. Говоріть з дитиною спокійно.

11. Після школи не змушуйте дитину одразу сідати за виконання завдань, необхідно 1,5 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань — з 15 до 17 години.

12. Пам’ятайте, що телевізор — ворог №1 успішного навчання. Не потрібно вмикати його раніше‚ ніж усі завдання будуть виконані. Якщо дитина дивиться телевізор під час денного відпочинку, то їй буде важко зосередитись. Бажано дозволяти дивиться тільки дитячі передачі.

13. На початку навчального року корисно контролювати, як дитина виконує домашні завдання. Перевіряйте, чи правильно вона зрозуміла пройдений матеріал, попросіть її прочитати вголос.

14. Перевіряти не значить «робити замість» — ніколи не підказуйте дитині готових рішень. Обов’язково перевірте, щоб те‚ що потрібно було вивчити напам’ять, було вивчено добре: точність виконання завдань— важлива умова успішного навчання. Потрібно також впевнитись, що дитина може застосувати набуті знання на практиці. Для цього їй треба запропонувати виконати кілька вправ.

15. Не треба навантажувати дитину позашкільною діяльністю з самого початку навчального року. Спорт і заняття в гуртках, звичайно, корисні для загального розвитку, але спочатку впевніться, що у дитини вистачить сил і часу. Початок навчального року — період стресу‚ і перевантаження можуть тільки нашкодити.

16. Протягом дня знайдіть (намагайтеся знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини‚ її біль‚ її радощі.

17. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі розходження щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Коли щось не виходить, порадьтеся з вчителем, психологом. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного

18. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини‚ коли щось її турбує: головний біль‚ поганий загальний стан. Найчастіше це об’єктивні показники втоми‚ перевантаження.

19. 3 перших днів навчання вимагайте виконання режиму дня дитиною‚ щоб вона лягала спати в один і той же час. Сон для школярів має першочергове значення. В 1 чверті дитина повинна спати не менше 10—11 годин‚ потім сон можна скоротити до 9—10 годин.

20. Якщо дитина засинає не відразу, все одно примушуйте її лягати в ліжко. 1 не треба думати‚ що школяр уже достатньо дорослий для того‚ щоб йому розповідали казки. Використайте спосіб‚ перевірений століттями: тихо поговоріть з дитиною перед сном‚ попросіть її що-небудь розповісти чи розкажіть самі. Такі хвилини — одна з небагатьох можливостей для справжнього спілкування.

21. Знайте‚ що навіть великі діти (7—8 років) люблять казки‚ особливо перед сном‚ або пісню‚ лагідні слова. Не лінуйтесь цього робити. Це їх заспокоює, знімає денну напругу, допомагає спокійно заснути і відпочити. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі‚ про роботу. Завтра новий трудовий день і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в цьому їй мають батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати якогось дива від дитини‚ радісних поривів душі‚ доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині‚ постійно заохочуючи її.

22. Батькам необхідне терпіння. Ентузіазм перших днів швидко проходить‚ його місце займає втома. Допоможіть дитині зберегти нормальний ритм і не піддайтеся спокусі зробити їй маленьке послаблення. Часті нарікання на дитину чи порівняння з іншими можуть розвинути комплекс неповноцінності. Навпаки, інколи треба похвалити дитину‚ навіть коли у неї щось не виходить, дати їй невеличкий перепочинок і потім повернутися до виконання завдань.

23. Ні в якому разі не ставте ваші стосунки з дитиною в залежність від її успішності. Гарні довірливі стосунки і усвідомлення того‚ що дитина завжди може розраховувати на вашу підтримку, допоможуть їй налаштуватися на успіх з початку нового навчального дня.

Шановні батьки!

Наші спільна взаємодія допоможе виховати емоційностійку, психологічного зрілу  Особистість з великої літери, стресостійку людину,  гідного члена суспільства,.

Допомога дорослих дуже потрібна в будь-якому віці.

А в реаліях сьогодення ВАЖЛИВА ЯК НІКОЛИ!

Три заповіді батькам, як виховувати дітей

Заповідь перша.  Вірити в безмежні можливості своєї дитини, який би   характер вона не мала. Дайте їй шанс і вона розкриється! 

Заповідь друга.     Вірити в себе,  Якщо віритимете  — у вас відкриються таланти, потрібні дитині від вас. Ви знайдете потрібні  слова, знайдете багато любові в серці.

Третя заповідь.  Вірити, що дитина — носій свого власного призначення. І що ваша дитина прийшла в сім’ю з метою, яка вам, дорослим, ще невідома.

Дитина може піти вашим шляхом або обрати свій, та вона не зобов’язана ставати відображенням ваших очікувань. Ви просто маєте створити умови, щоб діти знайшли себе, а заразом і шлях життєвий знайдеться.

 Рекомендації для батьків: «Забезпечення психічного здоров’я дитини»

Як потурбуватися про психічне здоров’я своєї дитини

  1. Активно слухайте і тільки потім радьте.
  2. Будьте терплячими.
  3. Розповідайте про свої почуття, визнаючи почуття дитини.
  4. Кажіть правду.
  5. Будьте прикладом здорової поведінки.
  6. Будьте передбачливими у своїх вчинках.
  7. Довіряйте дитині і вірте у неї.
  8. Задавайте відкриті питання.
  9. Приділіть у графіку час для сім’ї.
  10. Обіймайте дитину.
  11. Разом робіть вправи для розслаблення.
  12. Хваліть дитину за правильні рішення.
  13. Встановлюйте та дотримуйтесь кордонів дозволеного.
  14. Не ухиляйтесь від ігор та вправ.
  15. Живіть тут і зараз.
  16. Коли у дитини надлишок емоцій
  17. говоріть з нею спокійно.
  18. Пам’ятайте, що поведінка дитини – ключ до розуміння почуттів і потреб.


Деструктивні субкультури: що потрібно знати та як захистити свою дитину

У мережі останнім часом більше стає згадок про прихильників молодіжної субкультури та поширення її серед підлітків, яка проникла до нас з країни-агресора. Іноді підліток не може самостійно реалізувати свої бажання. Він знаходить місце у молодіжному угрупуванні для свого самоствердження та своєї самореалізації. Задля цього підлітки об'єднуються у неформальні групи. Деякі батьки навіть можуть не підозрювати, що її дитина належить до певної субкультури та може мати девіантну поведінку.

Поради для батьків

  • Спокійно, відкрито і прямо поспілкуватися з дитиною, надати їй можливість говорити, коли буде до цього готова, не підганяти її.
  • Якщо дитина розповідає, куди вона ходить і як проводить свій час, батьки мають виявити якомога повнішу обізнаність в обговорюваній темі; слід виявляти терпіння, наполегливість, доброзичливість для уникнення емоційного дискомфорту, недовіри чи агресії з боку підлітка.
  • Потрібно опанувати інтернет-технології, мати власні акаунти в соцмережах, стати там другом своїй дитині.
  • Щотижня слід аналізувати вміст сторінок дитини, уважно читати її публікації, вивчати групи, до яких вона приєдналася.
  • “Познайомитися” з віртуальними друзями дитини, звертати увагу на фото й відео, що викликають її інтерес, зокрема ті, що збережені, поширені або вподобані.
  • Показати дитині, що батьки піклуються про неї, запропонувати провести разом час.
  • Зосередитися на тому, щоб показати дитині її переваги, знайти її сильні сторони, допомогти побачити себе унікальною особистістю.
  • Після встановлення контакту та виявлення підлітком довіри до батьків слід пояснити згубність і безперспективність деструктивної поведінки, підкріплюючи це фактами, які добре відомі підліткові; допомогти підлітку зрозуміти ступінь ризику від деструктивної поведінки і невідворотної відповідальності за скоєне (зокрема, у випадку вчинення булінгу або іншого правопорушення).

У зону ризику виявів деструктивної поведінки потрапляють підлітки, яким бракує батьківської уваги і підтримки, а також ті, чиє перебування в інтернеті не контролюють.

 Що можуть зробити батьки  для попередження залучення їхньої дитини до десткуртивних груп?

- Будувати довірливі стосунки. З цікавістю розпитувати, розмовляти. Подивитися, наприклад, ті самі аніме: не дивлячись на дивність художніх образів, там є гарні ідеї щодо дружби, родини тощо.

-Виховувати власним прикладом. Якщо в родині існує культура насильства і культура засудження, то і діти будуть прагнути до таких компаній. Коли вони будуть потрапляти туди, їм буде здаватися це нормою. Почніть із себе.

- Надавати альтернативу. Якщо дитина відвідує спортивні секції, творчі гуртки, благодійні заходи, то вона постійно зайнята. У неї є альтернативні варіанти компаній, які вона може обрати.


Корисні ресурси:

Управління Державної служби якості освіти у Сумській області

Дочірні категорії

Scroll to top