Булінг
Зміст статті
ПЛАН ЗАХОДІВ
Погожокриницького ліцею,
спрямованих на запобігання та протидії булінгу в 2022/2023 н.р.
№ |
Назвазаходів |
Класи |
Термінвиконання |
Відповідальний |
1 |
Створення морально безпечногоосвітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантноїміжособистісноївзаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять.Посилити профілактичну роботу з попередження насильства щодо дітей булінг, мобінг, кібербулінг та ін. |
1-10 класи |
протягом року |
Дирекція, Класні керівники |
2 |
Опрацювати з педагогічним колективом матеріали розміщені на сайті МОН України щодо протидії булінгу. Вивчення законодавчих документів, практика протидії цькуванню у школі. Здійснювати комплексний аналіз стану профілактики та протидії булінгу, профілактичної роботи з подолання злочинності та правопорушень, жорстокості та насильства, інших негативних явищ в дошкільному, учнівському та молодіжному середовищі. За результатами аналізу приймати рішення щодо дій із їх запобігання |
педколектив |
упродовж року |
Дирекція |
3 |
Відкритя Всеукраїнського тижня протидії булінгу. «Булінг як соціально-педагогічна проблема» |
вчите лі |
вересень |
Педагог-організатор |
4 |
Запровадити в практику роботи вихователя, класного керівника антибулінгових програм: “Попередження насильства”, “Тут мене не торкайся”. Години спілкування «Булінг: види, ознаки» |
5-10 класи |
жовтень |
Класні керівники, |
5 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
педколектив |
жовтень |
Заступник директора з НВР |
6 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 класи |
упродовжроку |
Класні керівники |
7 |
Тренінг «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» |
9-10 класи |
листопад |
Класні керівники |
8 |
Години відвертого спілкування «Булінг: види, ознаки. Стратегії запобігання булінгу». Флешмоб#ВсеЩоТебеНеВбиває |
4, 7, 8 класи |
жовтень |
Класні керівники, |
9 |
Провести засідання методичного об’єднання класнихкерівників. Круглийстіл «Булінг, Мобінг» Підвищити ефективність індивідуальної корекційної роботи з педагогічно занедбаними дітьми та підлітками, які вже скоювали протиправні дії, посилити корекційну роботу з учнями, які мають ознаки агресивної поведінки, забезпечити належний психолого-педагогічний супровід неповнолітніх, які можуть легко піддаватися впливу несприятливих зовнішніх обставин |
вчите лі |
грудень |
|
10 |
Розробка рекомендацій для батьків «Якщо дитина постраждала від булінгу» |
батьки здобувачівосвіти |
грудень |
|
11 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг» |
1-11 класи |
10-14 грудня |
Класні керівники, учитель правознавства, |
12 |
Практикум для вчителів «Шкільний булінг, як боротися з дитячим насиллям» |
вчителі |
лютий |
Класні керівники, |
13 |
Коло спілкування «Жорстокість та насильство забороняються» |
1-4 класи |
протягом року |
Класні керівники |
14 |
Перегляд відео-презентацій «Як запобігти булінгу» |
4-6 класи |
березень |
Класні керівники |
15 |
Загальношкільні батьківські збори на тему «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою» |
батьки здобувачівосвіти |
за планом |
класні керівники, |
16 |
Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» |
5- 10 класи |
січень |
Класні керівники |
17 |
Створення буклету «Зупинимо булінг разом» |
5-10 класи |
лютий |
Класні керівники |
18 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, та на уроках історії |
1-10 класи |
упродовж року |
Вчителі української літератури, історії |
19 |
Психологічна діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів |
3, 4, 5, 6, 8 класи |
протягом року |
Класні керівники |
20 |
Урок з елементами казко-терапії «Будемо жити дружно» |
3 класи |
березень |
Класні керівники |
21 |
Забезпечити висвітлення заходів та розміщення методичних матеріалів з означеного напрямку роботи серед учнівської молоді в соціальних мережах та на офіційному сайті школи.
|
|
|
Відпов. за сайт |